fannys.webblogg.se

Att blogga ska vara...

Publicerad 2013-04-21 10:20:00 i

... kul, och det är det fortfarande. Jag har utvecklast ganska mycket från min första månad hela vägen hit. Och det är på så många olika sätt. Där jag tror jag utvecklas mest är det bland annat som bloggare, som skriver det dom lovar. Jag tycker jag håller mina löften har på bloggen. Även fast det kanske tar ett tag så har ni alltid fått den uppdateringen som aldrig blev av under dagen, så tycker jag att förr eller senare att ni får den. Som ett exemple. 
 
Jag skriver inte bara uppdateringar som är lite grunden i mitt bloggande. Jag har även lagt ner mycket tid på att skriva dom. Och det är något som jag vill bli bättre på som bloggare. Att få till fler inlägg på kortare tid. Men, det är inget har imot. Utan det får ta den tid det tar, bara att jag har kul.
Har ni några tips på hur man lätt och snabbt skriva inlägg. Tips gjärna i kommentarerna. 
 
Att blogga ÄR kul! 
 
Kram Fanny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny

Hej och varmt välkommen till min blogg! Det är jätte kul att du hittade hit. Jag heter Fanny och är snart 13 år. Jag driver bloggen med uppdateringar från stallet som är en stor del i mitt liv, så det skriver jag mycket om också. Jag underhåll bloggen med tidsinställda inlägg också, som handlar om lite olika saker. Allt mellan himmel och jord. Eller nästan. Hoppas nu att ni vill fortsätta läsa! Och vill stanna här! /Fanny!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela