fannys.webblogg.se

Fredagens ordentliga update

Publicerad 2013-04-19 19:36:42 i

Verkligen dålig blogg Fredag. Men här ska ni får en ordentlig Fredags uppdtering! 
 
Skoldag morgon till eftermiddag. Skolan gick bättre än vad jag hade tänkt igår. Det blev en klasskamp iallafall. Lite tajt blev det men det gick. Tyvärr förlorade våran klass, men med ett mycket glatt lende på läpparna. Och det är viktigt att kunna erkänna det för bådde en själv och den andra sidan. Det var mycket på "lek" men den andra sidan kanske tog det mer på alvar. Ähh jag är jätte nöjd och stolt över min klass. Jag trodde på dom, och jag tror på dom nu också! 
Dagen rullade på och till slutet av skoldagen så tog jag och med en kompis hem. Vi hade jätte kul! Kollade lite på mina djur och sen försökte vi göra en film. Den blev ganska bra. Hon gick hem vid ca 5 tiden. Jag bestämde mig för en liten myss stund med lillasyester. Vi hade också kul och mysigt. Go middags mat och sen min egna fredags kväll framför datorn nu, Jag ska skiva inlägg till både Lördag och söndag.
 
Bådde Lördag och Söndag är schema lagda, om man ska kalla det så! =) Lördag (imorgon) ska jag hjälpa familjen med vardagliga saker. Jag är inte bara bloggerska och stalltjej. Lite vanlig är jag iaf ;)! Hjälpa familjen - Lördag. 
Stallet på söndag, oss Pocca. Det är en större tävling där och jag ska vara funktioner - eller rätt hade sakt ska jag hjälpa till med en tävling i stallet. Och jag blir väl där ett tag... 
 
Nu ska jag skriva fler inlägg tills helgen. 
/Fanny
 
 
 
 
Bilder från min förra klubbtävling. Om jag kunde spola tillbaka tiden så skulle jag vilja spola tillbaka till då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny

Hej och varmt välkommen till min blogg! Det är jätte kul att du hittade hit. Jag heter Fanny och är snart 13 år. Jag driver bloggen med uppdateringar från stallet som är en stor del i mitt liv, så det skriver jag mycket om också. Jag underhåll bloggen med tidsinställda inlägg också, som handlar om lite olika saker. Allt mellan himmel och jord. Eller nästan. Hoppas nu att ni vill fortsätta läsa! Och vill stanna här! /Fanny!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela