fannys.webblogg.se

Lördag mot Söndag!

Publicerad 2013-04-20 19:48:46 i

Lördagen har varit rikgtigt bra! Från att hela familjen hjälpte till ute och så vidare in. Nej, en rikgti bra Lördag eller vad säger ni? Jag laddar upp nya krafter till imorgon, då en större tävling är i Överby sammt att jag har morgonfodring oss Hazena. Planen är följande! =)
 
Jag och mamma åker tidigt till stallet för att morgonfodra hästana oss Hazena. Hazena får äta sitt hö, i lugn och ro i boxen. Medans jag och mamma fixar allt annat. Vi ska också rida, och då vill jag verkilgen rida på ridbannan om det går, och det tror jag någ. När vi är klara där skujsar mamma mig till Pocca. Då jag ska vara med och vara funktioner på den större tävlingen. Jg blir i stallet rätt så länge. Men ni ska sjävklart få uppdateringar, om det går. 
 
Angående det att jag kanske byter bloggplast/portal så vet jag inte. Det finn så många olika men det finns kanske risk att jag byter om inte det ordnar sig. 
 
Nu ska jag fixa ihop lite smasikga inlägg tills veckan eller kanse lite tills imorgon också. Annat ska också göras!
 
/Fanny
 
 
(Googel bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny

Hej och varmt välkommen till min blogg! Det är jätte kul att du hittade hit. Jag heter Fanny och är snart 13 år. Jag driver bloggen med uppdateringar från stallet som är en stor del i mitt liv, så det skriver jag mycket om också. Jag underhåll bloggen med tidsinställda inlägg också, som handlar om lite olika saker. Allt mellan himmel och jord. Eller nästan. Hoppas nu att ni vill fortsätta läsa! Och vill stanna här! /Fanny!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela