fannys.webblogg.se

Min andra klubbtävling!

Publicerad 2013-04-21 12:50:00 i

Som ni vet så är det så att jag har varit med i min andra klubbtävling med Cayenne. Jag tänker, utan andlening ta den dagen åter igen....  Just den dagen ver och är mycket viktigt för mig. Precis som min abslout första tävling också. 
 
Jag är inte den bästa på att rida. Jag har hört andra säga att jag är duktig och det håller jag med om. Jag är inte den bästa. Den som hoppar höga hinder eller den som kan allting om dressyr. Nej så duktig är jag inte. Jag kan lite men har så otoligt mycket kvar att lära mig. Jag har vissa grunder, jag har saker jag är bättre på men än sak är säker. Att jag är på väg någonstanns. Det har jag varit ända sen första gången satt på en hästrygg. Nu sammband med att jag startade bloggen och sen vidare till klubbtävling. Så har en och annan sett mig. Och jag har vissat mig. Så har jag tagit ett större steg til att vissa upp vad jag går för. 
 
Min abslout första klubbtävling var pirig, nervös och skagig, allt det där. Sen att jag ville fortsätta, att jag inte tycket det var pinsammt osv. Det var nog det viktigaste in i min tävlar karriér (stavning....?). Om det blir något av det här, och det hoppas jag sjävklart på. Hursomhelst var min andra klubbtvling viktigt. För mig, vissade jag att jag vågar att det inte var en dröm. Jag gjorde det faktiskt! 
Förstår ni vad jag ute efter? Att oavsätt hur overklig den första klubbtävlingen så var det viktigt för mig att vissa att det var sant och att jag klarade det. 
 
Jag tycker det finns överallt. Att man gjärna vill göra om saker, och jag hoppas verkligen det går eller att man får det. För mig så vissar det att jag kan jag är duktigt osv. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(Random bilder från mina bilder och google bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny

Hej och varmt välkommen till min blogg! Det är jätte kul att du hittade hit. Jag heter Fanny och är snart 13 år. Jag driver bloggen med uppdateringar från stallet som är en stor del i mitt liv, så det skriver jag mycket om också. Jag underhåll bloggen med tidsinställda inlägg också, som handlar om lite olika saker. Allt mellan himmel och jord. Eller nästan. Hoppas nu att ni vill fortsätta läsa! Och vill stanna här! /Fanny!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela