fannys.webblogg.se

Nya mål och tankar

Publicerad 2013-04-20 10:30:00 i

Ibörjan som bloggare på den här blogggen, så hade jag en någolunda grund på vad en blogg skulle drivas av, uppdateringar osv. Så höga krav hade jag egentligen inte. Utan att jag hade tänkt klara mig en liten bit och fick se vad det tog mig. Men ett mål som var ganska självklart det var att minska mobbning.
Nu efter nästan 5 månader (som jag inte kunnde tänka mig då) så har mina mål ändras en del och tankarna har utvecklas så mycket mer. Nu ska jag dela med mig av mina nya mål, som kanske är lite mer rimligare. 
 
Något som jag tagit upp mycket, det var mitt gammla mål att minska mobbning. Jag har insett att det är något mål mycket, mycket längre fram. Och att det är svårt att få hela Sverge kolla just på den här bloggen, av alla flertal bloggar. Därimot kommer jag inte sluta försöka skriva om det. Utan jag ska försöka lite. Jag ska skriva om varför det inte bra, vad man kan göra istället. Det här större målet, kallar jag nu mera en tanke eller evntuellet en dröm. 
 
Tankara runt det nya målet är så orltogt många. Men efter mycket funderingar och åsikter har jag bestämmt mig för ett mindre mål.  Det är att nå ut till fler runt om i Sverige. Kanske inte många. Men jag har sakt det innan. Att vi ska ta bloggen till nästa nivå. Och det tar ett tag. Men det ska vi göra inom kort. Och det är ett långvarti mål också. 
 
Målet är att nå ut till fler och att ta bloggen till nästa nivå. Och sen ladda om till nästa nivå. Jag är ganska säker på att om du vill exempel ska ta dig hem från skolan, du tycker kanske att varje steg går långsamt och det är tråkigt. Men jag säker att du kommer hem. Och det är samma sak om du verkligen vill det, så kommer du säkert fram. 
 
/Fanny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny

Hej och varmt välkommen till min blogg! Det är jätte kul att du hittade hit. Jag heter Fanny och är snart 13 år. Jag driver bloggen med uppdateringar från stallet som är en stor del i mitt liv, så det skriver jag mycket om också. Jag underhåll bloggen med tidsinställda inlägg också, som handlar om lite olika saker. Allt mellan himmel och jord. Eller nästan. Hoppas nu att ni vill fortsätta läsa! Och vill stanna här! /Fanny!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela