fannys.webblogg.se

Om man ska lyckas...

Publicerad 2013-04-19 11:30:00 i

... så tror jag att det är sjukt viktigt att våga tror och lita  på sig själv o sina egna val. Framför allt kunna lyssna och höra andras åsikter och val, utan att följa efter den andra, fast det inte var så man tycket. Utan att man kan lyssna, läsa, se höra andra åsikter osv. och sen kan stå för det MAN själv tycker. Det är viktigt om man ska lyckas, tror jag!
 
 
 
Att åka sin egna väg och kunna få lite tungt på ryggen, det är klart det händer. Det är de som är det tuffaste, då gäller det bara att våga TRO på sig själv och det man vill göra. Inte ge upp även fast du har något tungt på ryggen. Glöm det! Det har inte med dig att göra. Jag hoppas att man vet vart man vill och litar på det även fast andra ibland kastar ut lite fel ord. Då ska dom se när man lyckas!
 
I vanliga fall är inte jag en peroson som gillar Yohios låtar. Därimot om någon frågar om jag gillar Yohio så är det nog ett klart svar JA. För det dom frågar är om jag gillar Yohio, inte om jag gillar hans låtar. Jag gillar det just han gör, och det han gjorde!
 
 
 
Någon som verkligen vågar gå sin väg!
 
Oavsätt vad dom andra säger och tycker. Sluta inte gå din väg o göra det du gör. Någon dag kanske det liknar det här på videon. 
 
Jag har själv ganska svårt att föja min egna väg. Och ibland blir jag osäker på mna val. Efter jag startade bloggen så har det varit lite enklare för mig att gå och göra det jag vill. Tänkt tipsa till er som fundrar på att skaffa blogg. Att det inte är helt fel!
 
 
Det är det jag tror är viktigaste om man ska lyckas!
 
/Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny

Hej och varmt välkommen till min blogg! Det är jätte kul att du hittade hit. Jag heter Fanny och är snart 13 år. Jag driver bloggen med uppdateringar från stallet som är en stor del i mitt liv, så det skriver jag mycket om också. Jag underhåll bloggen med tidsinställda inlägg också, som handlar om lite olika saker. Allt mellan himmel och jord. Eller nästan. Hoppas nu att ni vill fortsätta läsa! Och vill stanna här! /Fanny!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela