fannys.webblogg.se

Friends

Publicerad 2013-05-16 15:30:00 i

Att vara en insperation eller en förebild, vill jag verkligen vara. Men jag vet vad det betyder. Att det kommer finns folk som inte gillar mig, och att dom kan utrycka sig i kommentarena. Men jag tänker inte så mycket på sånna saker. När jag hör förebild eller inspertion, kanske känd så tänker jag mer personer som ser upp till än. Dom som utycker sig i kommentarerna på ett dumt sätt dom ser jag mer på ett sätt där dom stärker personen. För varje såndan kommentar så blir kommentaren svagare och svagare på personen. Att kommentaren gör personen starkare som säkert kan stå emot och även fast kommentaren är fylld med sånt INGEN vill höra så särker det personen ännu mer. Och nästan blir helt okänslig. Men det är klart att det känns varje gång. Man tar bara inte lika illa upp. Man vet säkert att man har flera som gillar en. 
 
Varje kväll / dag / natt tänker någon på dig. Och den ända ursäkten att någon vill hata dig, är att den vill vara som du. Det finns flera runt om i världen som vill vara precis som du. Du betyder hela världen för någon. När du gör det störsa misstaget, kommer någonting bra från det. När du tror världen går under (för dig) ta då en titt. Hitta alla komplimanger då får och fått. Och kom ihåg dom. Du har flera runt dig som ser upp till dig, för den du. 
 

Tror många känner igen lite av det här. Gissa var det kommer ifrån...?

F.R.I.E.N.D.S
 
= Fight for you
= Respect you
= Invole you
= Encourage you
= Need you 
= Deserve you
= Save you
 

Kom ihåg att ingen är värd dina tårar. Dom som skriver fullt i en kommentar dom är avendsjuka men vågar inte säga det face 2 face. Eller kanske inte skriva det i en kommentar. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny

Hej och varmt välkommen till min blogg! Det är jätte kul att du hittade hit. Jag heter Fanny och är snart 13 år. Jag driver bloggen med uppdateringar från stallet som är en stor del i mitt liv, så det skriver jag mycket om också. Jag underhåll bloggen med tidsinställda inlägg också, som handlar om lite olika saker. Allt mellan himmel och jord. Eller nästan. Hoppas nu att ni vill fortsätta läsa! Och vill stanna här! /Fanny!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela