fannys.webblogg.se

Torsdag

Publicerad 2013-05-16 12:00:00 i

Torsdagens planer! Här får ni ett ordentligt upplägg över dagen. Hazena och Pocca, = två hästar som ska tas hand om. Här har ni upplägget!
 
 
Hemma från skolan så är det att få i sig lite att äta lite mellis och sen blir det att fixa middagslåda. Byta om til stall tjej och sen ut till Pocca. Så egentligen blir det som en vanlig dag i stallet, hos Pocca. Mamma åker till stallet innan och fixar hö påsar, mockar och allt annat. Jätte snällt av henne! <3 Så det blir att åka til Pocca sköta om henne och rida lektion. Där är den lilla "hacken". Direkt efter det så åker jag till Hazena och rider. Skyda är det som gäller för att det inte ska bli så sent för Hazena. Så att vi inte kommer dit så sent. Det blir två pass efter varandra. Och det ska faktikst bli kul. 
 
 
Lite kort men så ser det ut. Vänta er inte så mycket uppdateringar, men ska göra mitt allra bästa för att försöka uppdatera er.
 
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny

Hej och varmt välkommen till min blogg! Det är jätte kul att du hittade hit. Jag heter Fanny och är snart 13 år. Jag driver bloggen med uppdateringar från stallet som är en stor del i mitt liv, så det skriver jag mycket om också. Jag underhåll bloggen med tidsinställda inlägg också, som handlar om lite olika saker. Allt mellan himmel och jord. Eller nästan. Hoppas nu att ni vill fortsätta läsa! Och vill stanna här! /Fanny!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela